Jimmie Åkesson kommer till Ånge | Sverigedemokraterna i Ånge

Jimmie Åkesson kommer till Ånge

Sveriges populäraste partiledare, Jimmie Åkesson kommer till torget i Ånge igen. Det är tredje gången på fyra år som Jimmie Åkesson kommer till Ånge på besök och efter succén vid förra valturnén då torget fylldes med hundratals sympatisörer så var Ånge även inför valet 2018 en given plats att besöka igen.

Även denna valturné så är det torget i Ånge som är platsen för Jimmies stopp, även denna gång så ska vi göra Jimmies besök till en succé. Precis som att vi jobbar för mer än en fördubbling i antalet röster så hoppas vi på minst dubbelt så många som vill se Jimmie Åkesson på torget, den lokala föreningen kommer att finnas på plats redan från klockan 11 för att svara på frågor och ladda upp innan Sveriges populäraste partiledare kommer.

Klockan 13:00 den 17:e augusti kommer Jimmie till torget i Ånge.

Förutom att huvudnummret Jimmie Åkesson ska hålla tal så kommer även bandet Bedårande barn att underhålla innan man åker vidare norrut på SD:s valturné 2018, men den lokala föreningen står kvar på torget och träffar alla människor och sympatisörer som vill veta mera om Sverigedemokraternas politik ända fram till kl.18:00.

Jimmie Åkesson på torget i Ånge inför valet 2014.
Foto: Dennis Hjalmarsson